Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Pokud nejste úplně spokojeni, kontaktujte nás. Na Vaší spokojenosti nám záleží. Dle zákona máte 14 dnů od uskutečnění prodeje na vrácení zboží bez udání důvodů. Nejste-li spokojení se zbožím, pošlete nám ho zpět. Dle Vašeho přání Vám pošleme jiné zboží, vystavíme ve stejné hodnotě slevový kód na další nákup nebo Vám vrátíme peníze.
- Kontaktujte nás, domluvíme způsob vrácení zboží.
- Zboží pečlivě zabalte, aby se obsah nepoškodil.
- Přiložte číslo objednávky nebo jednoduše vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Jakmile nám zboží dorazí, vyřídíme Vaši výměnu či vrácení peněz.
Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky poškození nebo opotřebení.
Zboží k vrácení prosím zašlete společně s vyplněným formulářem na adresu skladu:
Sirowa Czech s.r.o.
Průmyslová 313
252 17 Tachlovice
(PO-PÁ 9-16 h)
Reklamace
V případě poškozeného či expirovaného zboží nás prosím kontaktujte nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Zboží nikam neposílejte, svoz bude zajištěn z naší strany. Na zboží se vztahuje zákonná záruka.
Nejrychlejší způsob pro vyřízení reklamace je zaslat nám prostřednictvím e-mailu vyplněný formulář o reklamaci s fotografiemi závady, a to na adresu reklamace@opishop.cz. Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení reklamace.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.
Odkaz na informace ohledně vrácení zboží a reklamací ve slovenštině zde
Napište nám
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.